سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید بر لزوم رسانه‌ای شدن عملکرد نیروی انتظامی/بیش از ۳۰۰ برنامه ماهواره‌ای در حال توطئه بر علیه نظام هستند

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در عصر امروز، مهم‌ترین موضوع این است که عملکرد نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان فارس در مراسم تجلیل از فرمانده و تعدادی از معاونان انتظامی استان فارس که به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا و در مرکز صدا و سیمای استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۳۰۰ برنامه ماهواره‌ای فارسی زبان با اهداف تعیین شده و برنامه ریزی‌های لازم در حال توطئه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

او ادامه داد: در هفته ناجا نیز، دشمنان با برنامه ریزی و با رویکرد جنگ نرم، مواردی را بازنشر و به شیوه خودشان انتشار دادند و با این اقدامات می‌خواهند این مناسبت را تحت تاثیر قرار دهند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه در راه مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند تغییر تاکتیک و روش هستیم، افزود: باید با تعامل و همکاری بیش از پیش و حرکت توامان صدا و سیما و نیروی انتظامی، روایتگر موضوع باشیم تا به دشمنان اجازه ندهیم سوء استفاده کنند.

سهرابی با تأکید بر استفاده مناسب از ظرفیت‌های لازم برای پیشبرد اهداف دو سازمان نیروی انتظامی و صدا و سیما، گفت: در عصر امروز، مهمترین موضوع این است که اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و اطلاع رسانی شود.

او ضمن تبریک هفته ناجا به فرمانده انتظامی استان فارس و کارکنان زیرمجموعه، با اهدای لوح تقدیر از اقدامات و عملکرد کارکنان انتظامی استان فارس به منظور تأمین نظم و امنیت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز طی سخنانی، مدیر کل صدا و سیما را فرمانده میدان جنگ نرم دانست و افزود: باید با برنامه ریزی لازم، قبل از دشمنان، فضا را در دست گرفته و مدیریت کنیم.

او ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و عملکرد صدا و سیمای مرکز فارس بخاطر پوشش برنامه‌های نیروی انتظامی به ویژه در هفته ناجا، بر لزوم تشکیل یک کارگروه رسانه‌ای برای افزایش تعامل و همفکری و بررسی موضوعات مربوطه بین دو سازمان تأکید کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.