سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده یگان ویژه ناجا خبر داد:

باند پروازی ساوه یکی از مجهزترین مراکز باشگاه هوانوردی ناجا

سردار کرمی گفت: باند پروازی شهید طهمورثی ساوه یکی از مجهز‌ترین مراکز زیر نظر یگان‌های ویژه ناجا محسوب می‌شود.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا  در سفر به ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: باشگاه هوانوردی براق زیر نظر یگان‌های ویژه ناجا دارای سه مرکز هوایی است که باند پروازی شهید طهمورثی ساوه یکی از مجهز‌ترین این مراکز محسوب می‌شود.

سردار کرمی جذب علاقمندان به رشته‌های هوانوردی را یکی از اهداف اصلی این مرکز بیان کرد و افزود: امکانات ورزش‌های هوایی با وجود علاقمندان این رشته در کشور با محدودیت‌هایی روبه رو هست که باید زیرساخت‌ها و امکانات تخصصی آن فراهم شود.

او با اشاره به بهره گیری از ظرفیت این مجموعه در آموزش‌های فنون هوایی ناجا اضافه کرد: امیدواریم با استقبال طرفداران ورزش‌های هوانوردی در سطوح مختلف، بخش مهمی از نیاز ورزشکاران و علاقمندان به این رشته تأمین و بستر توسعه این ورزش فراهم شود.

می‌توان ساوه را به یکی از قطب‌های اصلی ورزش‌های هوایی کشور تبدیل کرد

سرهنگ محسن ابراهیمی فرمانده یگان‌های نوپو نیز در این مراسم گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان مرکزی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان می‌توان شهرستان ساوه را به یکی از قطب‌های اصلی ورزش‌های هوایی در کشور تبدیل کرد.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به اجرای کار عملیاتی در سه فاز در باند پروازی شهید طهمورثی ساوه افزود: آموزش در این مجموعه پروازی و آموزش‌های پالاگلایدر در سایت غرق‌آباد به صورت هدفمند در قالب تقویم برنامه‌های هوایی در طول سال اجرا خواهد شد.

باند پروازی شهید طهمورثی ساوه، همزمان با هفته نیروی انتظامی راه اندازی شد و با راه اندازی این مرکز امکان پرواز انواع پرند‌های فوق سبک موتوردار، پاراموتور وکایت موتوردار فراهم شده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.