سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام ادارات و اصناف جوانرود تعطیل است

فرماندار جوانرود گفت: به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری، تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان و اصناف این شهرستان از روز دوشنبه (پنجم آبان ماه) به مدت یک هفته تعطیل است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رستگار یوسفی فرماندار جوانرود روز یکشنبه در جلسه اضطراری ستاد کرونا جوانرود گفت: تعطیلی براساس پیشنهاد ستاد کرونا استان کرمانشاه و موافقت ستاد ملی کرونا صورت گرفته است.

او با اشاره به همراهی و همدلی خوب مردم جوانرود در موج اول و دوم این بیماری که بیانگر فرهنگ والا و موقعیت شناسی مردم این شهرستان است، اظهارداشت: باتوجه به شیوع موج سوم کرونا در کشورو به تبع آن در استان و جوانرود در این مرحله نیز نیاز است فرزندان خود را در بهداشت و درمان را یاری کرده و در اجرای مصوبات کرونا همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشیم.

مدیرشبکه بهداشت و درمان جوانرود با تاکید برلزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: هم اکنون ظرفیت بیمارستان‌های استان و به تبع آن بیمارستان حضرت رسول (ص) این شهرستان پرشده است و با ادامه این روند جایی برای پذیرش بیمار نخواهد ماند.

مولودحسینی، به آخرین وضعیت شیوع کرونا در جوانرود اشاره کرد و افزود: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۴ نفر در این شهرستان براثراین بیماری فوت شده اند.

او اظهارداشت: از یک هزار و ۹۵۷ مورد نمونه گیری ۹۷۰ مورد مثبت، یک هزار و ۱۰۲ مورد بستری و ۹۵۰ نفر نیز بهبودی یافتند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.