سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان:

نیروی انتظامی ، نیازمند همراه سازی و جلب حمایت افکار عمومی است

سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: نیروی انتظامی به عنوان اصلی ترین نهاد حافظ نظم و امنیت عمومی ، بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند همراه سازی و جلب حمایت افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده  فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان هفته ناجا ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تشکر از شهروندان بابت ارسال پیام به مناسبت هفته ناجا گفت: برنامه های امسال هفته ناجا  با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه در سراسر کشور برگزار شد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان اصلی ترین نهاد حافظ نظم و امنیت عمومی که بیشترین سطح ارتباط و تعامل را با عناصر، گروه ها و اقشار مختلف اجتماعی دارد، برای پیشبرد ماموریت ها و تأمین امنیت و آرامش اجتماعی، بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند همراه سازی و جلب حمایت افکار عمومی است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان،  هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای بازنمایی و معرفی جلوه هایی از خدمات و تصویر واقعی اقتدار، رافت، کارآمدی، توانمندی، هوشمندی پلیس به آحاد جامعه دانست و در راستای انعکاس تنوع وتکثر ماموریت های گسترده پلیس، جلب مشارکت مردمی و حمایت عمومی با اشراف و آگاهی از نقش موثر اصحاب رسانه ها در تحقق این  مهم از بهره گیری ظرفیت این رسانه ها تشکر کرد .

سرهنگ تقی زاده  تصریح کرد:امید است با توکل به احدیت و ضل توجهات حضرت ولیعصر (عج ) ، تحت امر فرمانده معظم کل قوا بتوانیم  امنیت و آرامش را با ارتقاء امر در این زمینه و استفاده از تمامی ظرفیت ها به مردم  شهیدپرور و مستحق آبادان اهداء نماییم. 

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.