سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۹ اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش گفت: پذیرفته شدگان در آزمون دکتری در صورت داشتن اعتراض به مندرجات کارنامه خود می‌توانند تا ۱۰ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی مراجعه کنند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نتایج نهایی پذیرفته شدگان در مقطع دکتری ناپیوسته برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۹،  اول آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

زرین آمیزی با بیان اینکه آمار قبول شدگان نهایی کنکور دکتری برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بیش از ۱۲ هزار نفر  است، گفت: ۵ هزار و ۴۷۶ نفر زن و ۷ هزار و ۹ نفر مرد جمع کل قبولی دوره دکتری هستند. آمار قبولی در دوره‌های روزانه ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر و ۹ هزار و ۳ نفر نیز در دوره‌های شبانه پذیرش شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه کرد: در دوره‌های نوبت دوم یا شبانه نیز یک هزار و ۷۴۴ نفر، در دانشگاه پیام نور ۲۹۳ نفر، در دوره‌های دکتری دانشگاه‌های غیر انتفاعی ۵۲۵ نفر و در دوره‌های پردیس خودگردان ۹۲۰ نفر پذیرش شده اند.

اودرباره زمان اعلام نتایج دوره‌های دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد گفت: نتایج نهایی دوره دکتری تخصصی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد متعاقبا اعلام می‌شود.

زرین آمیزی ادامه داد: برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: پذیرفته شدگان دکتری تا شنبه، ۱۰ آبان برای اعتراض به نتایج دکتری فرصت دارند.

زرین آمیزی درباره زمان شیوع سال تحصیلی برای این دانشجویان گفت: شروع نیمسال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود دانشگاه ها خواهد بود.

شیوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری ناپیوسته سال ۹۹ 

در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به‌صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می‌توانند حداکثر تا ۱۰ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.