رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد، گفت: نتایج پذیرفته شدگان دکتری آزاد حداکثر تا ۵ آبان اعلام می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهروز طهماسب کاظمی، رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری جلسات مصاحبه دکتری ۹۹ اظهار کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزاری جلسات مصاحبه دکتری به صورت غیرحضوری در دستورکار قرار گرفت. بیش از ۱۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد استان‌های تهران و البرز، با حضور در واحد‌های علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال و تهران غرب، مسئولیت انجام مصاحبه‌ها را برعهده گرفتند.

رئیس سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه امسال بیش از ۲۵ هزار نفر برای شرکت در مصاحبه ورودی دکتری سال ۹۹ دعوت شدند، گفت: این مصاحبه‌ها که از ۱۹ مهرماه آغاز شده است تا ۳۰ مهرماه ادامه داشت.

او با تأکید بر اینکه زمان برگزاری مصاحبه دکتری تمدید نمی‌شود، بیان کرد: تا این لحظه بیش از ۲۲ هزار مصاحبه دکتری برگزار شده است.

رئیس سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اعلام اینکه نتایج پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اوایل هفته آینده (حداکثر تا ۵ آبان ماه) اعلام خواهد شد، افزود: پس از اعلام نتایج، ثبت‌نام در واحد‌های دانشگاهی و از طریق سامانه آموزشیار انجام می‌شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
تخلفات بسیاری رخ داده از جمله استخدام افرادی برای حضور در جلسات مصاحبه مجازی دکترای دانشگاه آزاد