سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت گرگان:

انتظار مردم وجود امنیت اجتماعی و اقتصادی در جامعه است

حجت الاسلام لیوانی گفت: امنیت یک امر فطری است و همه انتظار دارند امنیت اجتماعی، اقتصادی و ... در جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حجت الاسلام «قاسم لیوانی» ظهر امروز (جمعه ۲ آبان) در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: زاهدترین مردم کسی است که حرام را ترک کند و رعایت نکردن مقررات راهنمایی، عدم رعایت قوانین، مزاحمت همسایه، اسراف در زندگی شخصی و اجتماعی و ... جزو محرمات است.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: در این شب‌ها در برخی از مناطق آب شرب قطع می‌شود، ولی دیده می‌شود در این شرایط برخی با آب شرب خودرو و یا پارکینگ را تمیز می‌کنند.

او افزود: در هفته آینده هشتم ربیع الاول با شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) مصادف است، ائمه اطهار (علیه السلام) در خلافت بنی امیه و بنی عباس مورد تهدید خلفا بودند و همه اینا مورد رصد و در نهایت مورد شهادت قرار می‌گرفتند.

امام جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هشتم آبان بنا به نقلی ولادت با سعادت پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) است و در روایات دیگر بیان شده که پیامبر مکرم اسلام در ۱۷ ربیع الاول متولد شده و پس از پیروزی انقلاب این هفته به عنوان هفته وحدت نامگذاری و جشن گرفته می‌شود.

حجت الاسلام لیوانی با اشاره به هفته نیروی انتظامی یادآور شد: امنیت یک امر فطری است و هیچ کسی موافق ناامنی نیست و همه انتظار دارند در جامعه امنیت اجتماعی، اقتصادی و ... داشته باشند.

او گفت: عده‌ای در جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی انتظامی حافظان امنیت کشور هستند و امنیت نعمت بسیار بزرگی است و در آیات و روایات به این مقوله پرداخته شده است.

امام جمعه موقت گرگان تصریح کرد: انسان اگر شکر نعمت کند خداوند نعمت آن را می‌افزاید و اگر کفران نعمت کند این نعمت از دست آن‌ها خارج می‌شود و امام صادق (علیه السلام) می‌فرماید نعمت دنیا در امنیت و تندرستی است.

حجت الاسلام لیوانی با بیان اینکه به واسطه نیروی انتظامی از مرز‌ها تا شهر‌ها امنیت ایجاد می‌شود، متذکر شد: عده‌ای در برخی روستا‌ها در زراعت مشکلاتی به وجود می‌آورند و امنیت اقتصادی را از مردم می‌گیرند و افزایش گشت زنی‌ها در این ایام باعث افزایش امنیت اقتصادی مردم می‌شود.
 
انتهای پیام / ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.