سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار در خراسان جنوبی

پروژه پایش تصویری در روستای امیرآباد بیرجند افتتاح شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از افتتاح پروژه پایش تصویری در روستای امیرآباد بیرجند برای نخستین بار در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره هفته نیرو انتظامی و افتتاح نخستین پروژه پایش تصویری در استان گفت: این پروژه با همکاری فرمانداری شهرستان بیرجند، فرماندهی انتظامی استان (معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند) افتتاح شده است.

او افزود: این پروژه برای اولین بار در استان و در کلانتری روستای آمیر آباد کلید خورد.

سرهنگ فرشید تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده در این پروژه مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات دهیاری امیرآباد، فرمانداری شهرستان بیرجند، و خیرین تامین شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: میزانی از این اعتبارات از طرف نیروی انتظامی استان صرف اجرایی شدن این پروژه شده است.

او با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی‌های به روز اهمیت فراوانی دارد اظهار کرد: پایش تصویری می‌تواند باعث تامین امنیت، ارتقای احساس امنیت مردم و افزایش سرعت اقدامات پی جویی و پیگیری‌های پلیس در زمینه شناسایی سرقت‌ها شود.


بیشتر بخوانید


سرهنگ فرشید با اشاره به افزایش وقوع سرقت‌های خرد در سطح استان، عنوان کرد: اکثر این سرقت‌ها در اثر سهل انگاری‌های افراد مال باخته رخ می‌دهد، اما خوشبختانه با اقدامات و پیگیری‌های موثری که پلیس در این زمینه انجام داده میزان ۷۱ درصد سرقت‌ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت خوب این تکنولوژی‌ها در صدد ارتقای سرعت کشف اشیای مسروقه هستیم.

نوید اجرایی شدن پایش تصویری در روستا‌های حاجی آباد و چهکند

رئیس شورای اسلامی امیرآباد گفت: فاز اجرایی پروژه پایش تصویری در روستا‌های حاجی آباد و چهکند نیز به زودی عملیاتی خواهد شد.

او افزود: پروژه پایش تصویری روستای امیر آباد شامل ۵ دوربین است که تمامی ورودی و خروجی‌ها و میدان اصلی روستا از طریق کلانتری ۱۴ امیرآباد رصد می‌شود.

امیرآبادی ادامه داد: نصب این دوربین‌ها تاثیر بسزایی درکاهش جرم وکاهش سرعت شناسایی جرم خواهد داشت.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.