سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای محیط بان چینی برای دیدن هیولای اسرارآمیز!

محیط بان چینی مدعی شد که حین گشت زنی در بالای کوهستان موجود غول پیکری را که سرش را از آب دریاچه بیرون آورده بود دیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیولای لخ نس، شاید کمتر کسی این نام را نشنیده باشد. در واقع لخ نس نام دریاچه‌ای در اسکاتلند است که بخاطر وجود یک هیولا در آن شهرت جهانی پیدا کرد. تصویری نیز از این هیولای ناشناخته در اینترنت منتشر شد که بسیاری را به گمانی زنی‌ها در مورد وجود یا عدم وجود چنین موجودی سوق داد.

با این حال رویت این هیولا فقط به این مکان خلاصه نشد و بعد‌ها افراد زیادی مدعی شدند که موجوداتی شبیه به هیولای لخ نس را در نقاط مختلف جهان مشاهده کرده اند. در حالی که ادعای رویت چنین هیولایی در دریاچه لخ نس نیز در هاله‌ای از ابهام بود.


بیشتر بخوانید


به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که یک محیط بان چینی چنین ادعایی را مطرح می‌کند. بنا به ادعای این محیط بان او می‌گوید هیولای لخ نس را در دریاچه کوهستانی هیوِن در کوه‌های چانگبای واقع در استان جیلین مشاهده کرده است. در ویدئویی که «ژیائو یو» از ارتفاع ۵۰۰ متری بالای دریاچه و با تلفن همراه خود تهیه کرده است شیء دایره‌ای شکل سیاه رنگی را روی آب دریاچه نشان می‌دهد. بنا به ادعای ژیائو این موجود بیش از ۲ متر عرض داشت و برای چند دقیقه نیز روی آب شناور بود.

گفتنی است؛ ادعای این محیط بان چینی در مورد رویت هویلای لخ نس در این دریاچه در حالی خبرساز می‌شود که این دریاچه در سال ۱۹۶۲ و بخاطر رویت چنین هیولایی در آن بر سر زبان‌ها افتاده بود. ده‌ها نفر از افراد محلی مدعی دیدن موجودی شبیه به هیولای لخ نس در این دریاچه شده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Sasan
۲۱:۰۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
هیچی که مشخص نیست هیولا دیدیم ولی هیولا ندیدیم
محمدرضابلوچ
۱۸:۰۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
خیلی ترسیدم از فیلما نزارین
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
اصلا چیزی معلوم نیست
....
۲۲:۴۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
هورااااا
رفتبم مرحله بعد
مهدی
۲۰:۲۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
واقعابزرگ بود از دریاچه هم بزرگتربود
منصور
۲۰:۵۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
چه هیولا بزرگی // قبول دارید ؟؟
مهدی
۲۰:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
بله.خیلی بزرگ بود.هیولای چینیه دیگه.