سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۰ واحد صنعتی اردبیل در سال جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همزمان با سال جهش تولید ۱۵۰ طرح تولیدی و صنعتی در اردبیل تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جریان بازدید از دو طرح احیا شده صنعتی در اردبیل گفت: قرار است تا پایان امسال واحد‌های تکمیلی و افتتاحی به ۱۵۰ مورد برسد تا فرصت اشتغال و افزایش تولید در این استان فراهم آید.

او با اشاره به برنامه این سازمان در احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی بیان کرد: با تلاش همکاران و سرکشی‌های مرتب به شهرک‌ها و نواحی صنعتی نسبت به احصا و شناسایی ۷۵ واحد تعطیل شده در سال‌های اخیر اقدام شده تا احیای آن‌ها را شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: از این تعداد تاکنون احیای ۴۲ واحد صنعتی و تولیدی اتفاق افتاده و با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش و سایر برنامه‌ها و رویکرد‌های حمایتی تلاش برای فعالیت مجدد این واحد‌ها شروع شده است.

صادقی ادامه داد: یکی از واحد‌های موفق و توانمند در شهرستان اردبیل کارخانه تولید قطعات خودرو و موتورسیکلت است که با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده است.

او ظرفیت اشتغال در این واحد تولیدی را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در این مجموعه بیش از یک هزار قطعه خودرو و موتورسیکلت تولید می‌شود که علاوه بر تامین نیاز داخلی صادرات این محصولات را شاهد هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: با تاکید استاندار اردبیل سرکشی به واحد‌های تولیدی در طول هفته و در چند نوبت انجام می‌شود و امیدواریم شرایط مساعدی را در حمایت و پشتیبانی واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.