سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت چمن ورزشگاه وطنی قائم شهر در هاله‌ای از ابهام

با نزدیک شدن به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هنوز تکلیف چمن زمین ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر مشخص نشده است.

قدیمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تصمیم گیری در خصوص تعویض چمن مصنوعی زمین ورزشگاه با چمن طبیعی، در حال بررسی از سوی کارشناسان است و امیدواریم تصمیم نهایی به نفع ورزش شهر و باشگاه نساجی باشد.

او از اتمام ساخت سکو‌های ضلع غربی ورزشگاه شهید وطنی تا ماه آینده خبر داد و افزود: تیم نساجی با آمادگی کامل زیر نظر وحید فاضلی و ایمان مبعلی در حال انجام تمرینات خود می‌باشد.

قدیمی در خصوص علت دعوت نشدن کشتی گیران قائمشهری به مسابقات جهانی هم، گفت: تیم منتسب به هیئت کشتی شهرستان برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت کرد و با وجود درخشش بازیکنان قائم شهری در این مسابقات، به دلایل نامعلوم و با تشخیص کادر فنی تیم ملی بازیکنان قائم شهری در فهرست تیم ملی حضور ندارند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر افزود: شرایط کرونایی در شهرستان قائم شهر که یک شهر ورزشی است بسیاری از باشگاه‌ها و ورزشکاران را تحت الشعاع قرارداده، اما تا به امروز وام‌هایی که قرار بود از سوی وزارت ورزش و جوانان برای جبران بخشی از خسارت‌ها پرداخت شود واریز نشده است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.