سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کرمانشاه در بحث بیماری کرونا خوب نیست

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت استان در بحث بیماری کرونا خوب نیست، گفت : تعداد افراد مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان‌های استان به ۷۲۴ نفر رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در کشور و استان کرمانشاه خوب نیست، گفت : برای بهبود این وضعیت باید با انجام اقدامات پیشگیرانه تعداد ورودی‌ها به بیمارستان‌ها را کاهش دهیم.

او گفت : برای کنترل و مهار بیماری کووید ۱۹ باید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی تازه برای اعمال در استان به ستاد کرونای استان ارائه گردد.

مرادی افزود: در حال حاضر تعداد موارد بستری به شدت رو به افزایش است و این در حالی است که تعداد کمتری از بستری در بیمارستان‌ها ترخیص می‌شوند.

او افزود: امروز تعداد موارد بستری مربوط به کرونا در بیمارستان‌های استان به ۷۲۴ نفر رسیده که در مقایسه با هفته گذشته تعداد ۱۵۰ نفر به موارد بستری افزوده شده است.

مرادی با بیان اینکه این یک هشدار جدی است، ادامه داد: ممکن است برای هفته‌های آینده و با توجه به سرد شدن هوا وضعیت بدتر شود و حتما نیاز به اضافه شدن بخش جدید وجود خواهد داشت.

او افزود: باید در اولین فرصت دو بخش بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به بستری بیماران کرونایی اختصاص یابد و اکسیژن مورد نیاز بیماران در این بیمارستان با تهیه و تحویل دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری دیگر تامین شود. همچنین باید بخش‌هایی در بیمارستان امام حسین (ع) و شهدا کرمانشاه نیز به صورت فعال به بستری بیماران مبتلا تخصیص یابد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.