رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۷۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ما هر روز رکورد‌های کرونایی روز قبل را می‌شکنیم به طوری که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۹ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۷۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت : آمار بستری‌ها نسبت به روز‌های گذشته باز هم رکورد است که در بخش‌ها ویژه ۱۲۴ نفر است که این بسیار نگران‌کننده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان پنج نفر بوده که با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۷۳ نفر رسیده است.

او افزود: چرخش ویروس در جای جای استان بسیار تگران کننده، خطرناک و گسترده است از شهروندان می‌خواهیم نه تنها جدی بگیرند بلکه بسیار مراقبت کنند.

محمدی گفت: شیوع بیماری کرونا بین خانواده‌ها بسیار زیاد شده ما نسبت به افزایش تعداد بستری‌ها خیلی نگران هستیم، هشدار‌ها را جدی بگیرید و هنگام خروج از منزل ماسک بزنید و نیاز به برگزاری جلسات اداری، هر نوع میهمانی و گردهمایی در این اوضاع و احوال لازم نیست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.