سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای خدماتی و صنفی در کردستان

سرپرست معاونت سیاسی استانداری کردستان گفت:با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا دراستان کردستان، نظارت بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از سوی واحد‌های خدماتی و صنفی تشدید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی سرپرست معاونت سیاسی استانداری کردستان با اشاره به اینکه پیک جدید کرونا طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هر لحظه وسیع تر می‌شود، گفت: انتظار می‌رود مردم به منظور کاهش شیوع این ویروس و حفظ سلامتی خود و دیگران در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک جدی‌تر عمل کرده و از تجمعات عمومی و حتی خانوادگی نیز خودداری کنند.

او افزود: طبق تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا از ۲۰ مهر برای ۲ هفته برخی محدودیت‌ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده که شامل تعطیلی تالار‌های پذیرایی و عروسی، عدم برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و عدم پذیرایی در رستوران‌ها و غذاخوری‌ها است از این رو انتظار می‌رود صاحبان این اصناف برای ارتقای سطح سلامت مردم، هشدار‌ها را جدی بگیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کردستان تاکید کرد: با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، آموزش مجازی دانش آموزان همچنان برقرار و برخی اماکن پرخطر نیز تا ۲ هفته آینده تعطیل است.

او با تاکید بر اینکه نماز جمعه و جماعات نیز در هیچ نقطه‌ای از استان اقامه نخواهد شد، گفت: در شرایط کنونی همه مردم باید نسبت به حفاظت از جان خود و اعضای خانواده شان و دیگر افراد جامعه ملزم باشند.

زارعی در پایان از مردم خواست به منظور سهولت تحقق مصوبات ستاد استانی کرونا در صورتی که عدم رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی را در هر واحد صنفی مشاهده کردند موارد را به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند تا با آن‌ها برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.