سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم آشنایی مردم با آثار و اهمیت ورزش کردن

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا گفت: آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه سازی مناسب برای تبیین اهمیت و آثار آن لازم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روح الله احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا گفت: هفته تربیت بدنی فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

او بیان داشت: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی، سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی، فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

احمدی افزود: از همراهی دلسوزانه خدمتگذاران صدیق ورزش شهرستان در هیئت‌های ورزشی، همکاران اداری و ادارات تابعه قدردانی نموده و این هفته را به خانواده‌های معظم و معزز شهدای ورزشکار، ورزشکاران بسیجی و ایثارگر، پیشکسوتان و قهرمانان، جامعه بزرگ ورزش و جوانان خوزستان وشهرستان اندیکا تشکر می‌کنم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا ادامه داد: امیدواریم با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش کشور، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.