سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل نیرو‌های مدیریت بحران برای مقابله با سیل و آبگرفتگی

شهردار کنگاور از آمادگی کامل نیرو‌های مدیریت بحران برای مقابله با سیل و آبگرفتگی احتمالی معابر خبر داد و گفت: سیل اخیر شهر هرسین زنگ خطری برای آمادگی شهر‌های منطقه به حساب می‌آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رامین صادقی شهردار کنگاور با بیان اینکه پس از وقوع سیل بلافاصله ستاد بحران شهرداری کنگاور تشکیل جلسه داد، گفت : در جلسات ستاد بحران که از ابتدای مهر به صورت منظم هر ۱۵ روز یکبار برگزار می‌شود بر آمادگی کامل واحدها، پرسنل و ماشین‌آلات مکانیکی و لجستیکی برای مقابله با بحران‌های احتمالی تاکید شد.

او با بیان اینکه ۵۰ نفر برای مقابله با هرگونه آب‌گرفتگی در سطح شهر سازماندهی و شیفت‌بندی شده‌اند، گفت : در صورت نیاز در مواقع بحران تمام پرسنل واحد‌های مختلف شهرداری به صورت کامل برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم به کارگیری می‌شوند.

او از بروزرسانی تمام امکانات و تجهیزات لازم در این راستا خبر داد و افزود: تجهیزات مورد نیازی همچون پمپ‌های کف‌کش و برخی از لوازم ضروری نیز در حال خرید است.

صادقی از هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص رفع مشکل آب‌های سطحی و لایروبی کانال‌ها و لوله‌گذاری برای هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

او ادامه داد: ستاد بحران شهرداری کنگاور برای خدمات افزون‌تر نیازمند رفع کمبود‌ها از نظر ماشین‌آلات است و امیدواریم دغدغه‌ها منعکس شود.

او از شهروندان کنگاوری که به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی شهرداری توجه می‌کنند و از پارک خودرو‌ها در کنار خیابان و زیر درختان خوداری کرده و با نیرو‌های شهرداری همکاری می‌کنند تشکر و قدردانی کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.