مدیرعامل سازمان فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) شهرداری کرمانشاه از پیگیری برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا لطفی مدیرعامل سازمان فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه سازمان فاوا در حوزه سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه شهرداری فعال است، گفت : خوشبختانه طی یکسال گذشته برنامه‌های خوبی در این سازمان انجام شده و برنامه‌های کاربردی دیگری را هم در دستور کار داریم که همگی در نهایت منجر به پیشروی کرمانشاه به سمت شهر هوشمند شده و موجب تسریع در امور ارباب رجوع و برنامه‌های شهرداری می‌شود.

پیگیر الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس هستیم

او از پیگیری برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت : این کار با همکاری سه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی، سازمان فاوا و سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در حال پیگیری است که فراخوان آن داده شده و جزییات این طرح در اختیار سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی است.

او افزود: با راه اندازی این طرح افراد می‌توانند با همراه داشتن کیف پول الکترونیکی، پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس را الکترونیکی انجام دهند که در این شرایط کرونا بسیار حائز اهمیت است و ضرورت راه اندازی آن دوچندان احساس می‌شود.

او از راه اندازی سیستم یکپارچه مالی در شهرداری خبر داد و افزود: این نرم افزار تمام سیستم‌های مالی شهرداری را یکپارچه کرده که این امر تسریع امور شهرداری و شفافیت در برنامه‌های مالی را به دنبال دارد.

لطفی از ساماندهی دکل‌های مخابراتی به عنوان یکی از اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته یاد کرد و ادامه داد: این برنامه همچنان در دستور کار است و طی آن دکل‌های مخابراتی اپراتور‌های مختلف در شهر ساماندهی شده و با فاصله مناسب از یکدیگر نصب خواهند شد.

او از نصب سیستم صاعقه گیر برای محافظت از تجهیزات شهرداری خبر داد وافزود: در حال حاضر بانصب این سیستم حتی قوی‌ترین صاعقه‌ها هم خسارتی به تجهیزات شهرداری وارد نخواهد کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.