سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد‌های صنفی و ادارات از ورود افراد بدون ماسک ممانعت کنند

جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج گفت:واحد‌های صنفی و ادارات از ورود افراد بدون ماسک و ارایه خدمات به آن‌ها ممانعت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،منصور مولانایی جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج با اشاره به قرمز شدن وضعیت استان از لحاظ شیوع کرونا، گفت: پیش از این توجه مردم به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمتر شده بود که در یکی ۲ روز اخیر، این وضعیت بهتر شده است.

او بر لزوم استفاده از ماسک توسط شهروندان تاکید کرد و افزود:قشر جوان به رعایت دستورالعمل ها اندکی بی‌توجه هستند که این وضعیت نگران‌کننده است و امیدواریم هشدار‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.

جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج گفت: هفته گذشته ۱۱ واحد صنفی در این شهر بدلیل بی‌توجهی به تذکر‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

مولانایی بر برخورد جدی با اصناف و ادارات متخلف تاکید کرد وگفت: در این مدت به ۱۹ واحد صنفی نیز بخاطر عدم رعایت دستورالعمل ها و ورود افراد بدون ماسک اخطار داده شد.

او با بیان اینکه روزانه ۹ اکیپ فعال بوده و اقدام به بازرسی از واحد‌های صنفی می‌کنند، افزود: هفته گذشته ۸۹ اکیپ فرمانداری همراه با ارگان‌های مسوول از بازار و اصناف بازرسی و به واحد‌های صنفی متخلف تذکر دادند.

مولانایی به تعطیلی فعلی کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها اشاره کرد و گفت: مردم از رستوران‌های مطمئن غذا تهیه کنند.

جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج خواستار عدم برگزاری مراسم عروسی و عزا در شرایط کنونی شد و تاکید کرد: در صورت عدم رعایت مردم به توصیه‌های بهداشتی، وضعیت ناگوارتر و مراکز درمانی نیز با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.