سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود آرد در اردبیل وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ذخیره سازی گندم در سیلو‌ها به اندازه کافی صورت گرفته و کمبود آرد در اردبیل نداریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تشدید بازرسی از نانوایی‌ها را در اولویت فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل در روزهای اخیر عنوان کرد و گفت: در سطح شهر اردبیل به تعداد ۶۳۹ واحد نانوایی سهمیه پز و ۳۵۳ واحد نیمه یارانه‌ای در حال فعالیت هستند.

او از تقسیم سطح شهر اردبیل به ۵ مسیر برای بازرسی بهتر خبر داد و افزود: واحدهای نانوایی اردبیل با ۱۰ نفر بازرس با اولویت گزارشات مردمی اعلام شده به سامانه ۱۲۴ مورد بازرسی قرار گرفته و تمام موارد از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت یا عدم رعایت موازین بهداشتی و موجودی آرد در کارتکس‌های بهداشتی ثبت و توسط بازرس امضای می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تشکیل ۵۳۷ پرونده برای نانوایان متخلف اردبیل در شش ماهه نخست امسال اظهار کرد: این تعداد پرونده به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارسال شده است.

صادقی به قطع سهمیه آرد ۱۱۷ واحد نانوایی در این مدت اشاره کرد و گفت: طبق مصوبات کارگروه آرد و نان استان از بابت تخلفات مکرر، سهمیه آرد تعداد ۱۱۷ واحد نانوایی در طول ۶ ماه اول ۱۳۹۹ به طور موقت قطع شده و ملزم به پرداخت جریمه نقدی شدند.

او به مردم در خصوص فراوانی آرد و نبود مشکل در این خصوص اطمینان داد و افزود: هیچ نوع کمبودی در آرد نداریم و به اندازه کافی گندم در سیلوها ذخیره‌سازی شده و در تحویل آن به کارخانه‌های آردسازی مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.