سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای چالش"وقت ورزش" همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه از اجرای چالش"وقت ورزش" همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نریمان رحمانی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز چالش وقت ورزش در کرمانشاه، گفت : چالش وقت ورزش، طرحی است که اخیرا فدراسیون ورزش‌های همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و به منظور تشویق مردم به ورزش کردن در دستور کار قرار داده است.

او گفت : در این روز‌ها کرونایی که بسیاری از باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده‌اند، شاهد کاهش تحرک و فعالیت ورزشی بین مردم هستیم، لذا تلاش می‌شود تا با برگزاری برنامه‌های مختلفی همچون چالش وقت ورزش، از طریق فضای مجازی مردم به ورزش کردن تشویق شوند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کرمانشاه افزود: مرحله فراخوان مردم برای شرکت در این چالش از چند روز پیش در استان شروع شده که در این مرحله تعدادی از ورزشکاران با پخش فیلم‌هایی یک دقیقه‌ای در فضای مجازی، شهروندان و سه نفر از دوستان خود را برای شرکت در این چالش که روز جمعه (دوم آبان) برگزار می‌شود، دعوت می‌کنند.

 این مسئول افزود: ورزشکاران و افراد علاقمند به شرکت در چالش وقت ورزش که در این مرحله فیلم‌هایی برای فراخوان مردم منتشر می‌کنند، می‌توانند افراد شناخته شده، چهره‌های محبوب ورزشی، سیاسی و اجتماعی شهر و استان را نیز به این چالش دعوت کنند.

او زمان برگزاری این چالش را ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه روز جمعه اعلام کرد و گفت: در این روز تمام کسانی که دعوت به حضور در این چالش را پذیرفته اند، در هر جا و مکانی حدود یک ساعت ورزش می‌کنند و حین انجام ورزش هم از خود فیلمی حداکثر یک دقیقه‌ای می‌گیرند.

رحمانی ادامه داد: شرکت کنندگان این فیلم‌ها را با هشتگ (#iranst) و (#kermanshahst) در اینستاگرام خود منتشر می‎کنند.

او گفت: چالش وقت ورزش برای اولین بار در ایران به شکل ملی برگزار می‌شود و مسئولین فدراسیون تصمیم دارند در صورت موفقیت آمیز بودن آن را به عنوان الگویی به فدراسیون جهانی معرفی کنند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد در پایان به ۱۰۰ نفر شرکت کنندگان در این چالش جوایزی اهدا کند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.