سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش ۱۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان فارس

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان فارس از پذیرش هزار و ۴۰۰ داوطلب دختر و پسر در این دانشگاه پس از طی فرآیند مصاحبه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین افلاکی‌فرد در حاشیه بازدید رئیس گروه تامین منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از فرایند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان فارس، گفت: مهرماه امسال پذیرای ۱۷۰۰ داوطلب بودیم که از این تعداد ۹۰۰ نفر داوطلب پسر و ۸۰۰ داوطلب دختر بودند.

او با بیان اینکه پس از انجام مصاحبه ۱۴۰۰ نفر پذیرش خواهند شد، افزود: فرایند مصاحبه توسط ۱۶ گروه ۳ نفره در ۲ پردیس رجایی و باهنر، در حال انجام است.

افلاکی‌فرد بیان کرد: فرآیند مصاحبه توسط دانشگاه فرهنگیان انجام و پس از جمع‌بندی نمرات هر داوطلب، اسامی افراد پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

قدیم خانی، رئیس گروه تامین منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز ابراز امیدواری کرد که با انجام مصاحبه نیرو‌های مناسب شغل معلمی جذب و سپس در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل مشغول شوند تا بتوانیم معلمان خوبی را تربیت و تقدیم جامعه کنیم.

او همچنین از چگونگی انجام فرایند مصاحبه، نظم، دقت و عدالت محوری و حفاظت وصیانت از حقوق داوطلبان و همچنین رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه فرهنگیان فارس ابراز رضایت و خرسندی کرد.

در این برنامه رئیس گروه تامین منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از مراحل مختلف فرایند مصاحبه، انجام معاینات پزشکی، مصاحبه تخصصی و عمومی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان فارس بازدید و شاخص‌های جذب نیروی انسانی و وضعیت جذب سهمیه‌های اختصاصی در این دانشگاه را بررسی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.