سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف مواد افیونی تا سوخت قاچاق در یزد

مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه بیست و هفتم مهر سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه بیست و هفتم مهر سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف مواد افیونی در خاتم

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف ۶۲ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان خاتم خبر داد.

سرهنگ غلام رضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم، گفت: ماموران پلیس خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل محموله مواد افیونی در یکی از محور‌های فرعی شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودرو ۶۲ کیلوگرم مواد افیونی شامل: ۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش و ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

او ادامه داد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد استان البرز بارگیری شده بود که با تیز هوشی ماموران پلیس توقیف شد.

زمین گیر شدن سوداگران مرگ در ابرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از کشف بیش از ۲۵ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پراید و زمین گیر شدن سوداگران مرگ به همت ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه، گفت: با هدف مبارزه با سوداگران مرگ و در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابرکوه یک دستگاه خودرو سواری پراید را در محور‌های مواصلاتی متوقف کردند.

سرهنگ زینلی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو پراید مقدار ۲۶ کیلو و ۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو متهم را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

او بیان کرد: سوداگران مرگ قصد انتقال این مواد را از استان‌های شرقی به پایتخت داشتند که به کمک ماموران پلیس شهرستان ابرکوه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در پایان گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد خبر داد.

سرهنگ محمد حسن کارگر سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد، گفت: با هدف مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه تانکر را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.

سرهنگ کارگر افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این تانکر حامل ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که به همین منظور تانکر توقیف و دو خودرو اسکورت به همراه سه متهم را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله سوختی را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: خودرو از یزد عازم استان‌های جنوب شرقی کشور بود که به همت ماموران توقیف شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.