مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه بیست و دوم مهر سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه بیست و دوم مهر سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 رد رشوه ۸۵۰ میلیونی قاچاقچی سوخت از سوی ماموران پلیس

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با هدف برخورد با قاچاق فرآورده‌های سوختی، ماموران پلیس شهرستان مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی طرح مبارزه با قاچاق سوخت را در محور یزد_انار به مرحله اجرا گذاشتند.

بهدانی فرد ادامه داد: ماموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه تریلی نفتکش اسکانیا را که از مرکز کشور عازم استان‌های شرقی بود برای بازرسی متوقف و در بررسی‌های انجام شده ۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

او بیان کرد: هنگام انتقال نفتکش به پارکینگ، قاچاقچی دستگیر شده برای رهایی از چنگال قانون مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال را به صورت کارت بانکی به عنوان رشوه به ماموران پلیس پرداخت می‌کند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس در کمال صحت و پاکدستی، رشوه تحویلی را صورتجلسه و متهم را با دو پرونده حمل سوخت قاچاق و رشوه به مراجع قضائی معرفی کردند.

بهدانی فرد در خاتمه با بیان اینکه صحت عمل و پاکدستی از ویژگی بارز ماموران پلیس استان یزد است، تصریح کرد: ماموران پلیس بدون هیچ چشم داشتی و با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش شهروندان قانون مدار را برقرار و با مخلان نظم و امنیت، بدون هیچ مماشاتی برخورد می‌کنند.

بادام زمینی‌های قاچاق در یزد کشف شد

سرهنگ محمد حسن کارگر، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: با هدف مقابله با قاچاق و احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی از وجود یک انبار قاچاق در شهر یزد مطلع شدند.

سرهنگ کارگر افزود: ماموران پلیس پس از اخذ مجوز قضائی این انبار را در مرکز شهر یزد شناسایی کردند و به بازرسی از آن پرداختند و در نهایت موفق به کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم بادام زمینی خارجی قاچاق شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دپو ۱۳۱ کیلوگرم تریاک در خانه قاچاقچی

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد مشخص شد یکی از قاچاقچیان اقدام به نگهداری مواد افیونی در منزل خود در شهر یزد کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: تحقیق پلیس نشانگر این بود که متهم، محموله‌ای از مواد مخدر را از شرق کشور به یزد وارد کرده است و سعی دارد تا در فرصت مناسبی آن را به تهران انتقال دهد.

او بیان کرد: به همین منظور تیمی از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد و پس از اخذ مجوز قضائی به بازرسی از خانه مورد نظر پرداختند و ۱۳۱ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.