سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمهوری اسلامی ایران شعبه‌ای از حکومت نبوی

امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به اینکه جامعه نبوی همواره اقتدار و ایمان دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران شعبه‌ای از حکومت نبوی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام گروهی امام جمعه رودبارجنوب در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه رودبار جنوب با اعلام اینکه موعظه مسیر زندگی انسان را عوض می‌کند و به انسان بصیرت می‌دهد، گفت: حضرت علی علیه السلام به فرزندان خویش وصیت می‌کرد با موعظه دل خود را روشن کنند.

او افزود: با موعظه پرده غفلت کنار می‌رود و بهترین واعظ برای انسان‌ها نصیحت کردن است.

حجت الاسلام گروهی با اعلام اینکه خیلی از انسان‌ها با نصیحت هدایت شدند، تصریح کرد: افرادی مانند زُهیر و حُر بن یزید ریاحی به خاطر نصیحت امام حسین علیه السلام عاقبت به خیر شدند.

او بیان داشت: رسول گرامی اسلام (ص)، پس از ۲۳ سال تبلیغ دین، وقتی به مدینه هجرت کردند حکومت اسلامی را تشکیل دادند که مهمترین شاخصه حکومت وی ایمان بود.

امام جمعه رودبارجنوب گفت: بر اساس فرمایش امیرالمؤمنین علیه السلام، ایمان اصل و اساس حق است.

حجت الاسلام گروهی افزود: ایمان، اقرار به همراه عمل است، طوری که اگر عمل نباشد، ایمان ناقص است.
او با تأکید بر اینکه هیچ کسی مومن نیست، مگر آن که زبان و دل او یکی باشد، تصریح کرد: باید با مردم صادقانه برخورد کرد و به آن‌ها دروغ نگوییم.

حجت الاسلام گروهی بیان داشت: جامعه نبوی تو سری خور نیست، بلکه اقتدار دارد و دستش را جلوی دیگران دراز نمی‌کند و در حقیقت جمهوری اسلامی ایران شعبه‌ای از حکومت نبوی است.

او گفت: ما براساس شعار "نه شرقی نه غربی" دست رد بر سینه‌ی همه مستشاران شرقی و غربی زدیم.

حجت الاسلام گروهی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: بعضی عقلانیت را ترس و فرار از دشمن معنا می‌کنند، در صورتی که ترس با عقلانیت رابطه‌ای ندارد، چون ترس بیاید عقل درست کار نمی‌کند، لذا مردم انسان‌های ترسو را انتخاب نکنند که به کشور ضربه می‌زنند.

او عقلانیت را محاسبه دقیق دانست و تصریح کرد: ترسو‌ها هیچ گاه مقاومت را شجاعت نمی‌دانند.

حجت الاسلام گروهی بیان داشت: با همین نگاه و با همین اقتدار، این پرچم را به صاحب اصلی اش آقا امام زمان (عج) تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.