سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی:

کشف یک هزار و ۳۴۰ کیلو گرم تریاک در کرمان/برخورد ۳ خودرو، ۵ مجروح بر جای گذاشت

با بسته اخبار انتظامی امروز ۲۴ مهر ماه ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در بسته اخبار انتظامی امروز ۲۴ مهر ماه می خوانیم:

کشف یک هزار و ۳۴۰ کیلو گرم تریاک در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک هزار و ۳۴۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت:در راستای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس شهرستان "قلعه گنج" و تکاوران یگان ۱۲۴ "شهداد" از عبور محموله‌ای سنگین از موادمخدر مطلع و دستگیری قاچاقچیان را دستور کار خود قرار دادند.

اوافزود: تیم عملیاتی پلیس قلعه گنج با حضور در منطقه "شوره جازموریان" به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و دستور ایست دادند که قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس متواری شدند.

سردار ناظری بیان کرد: پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت و رد زنی‌های دقیق، ماموران موفق شدند ۶۸۳ کیلوگرم تریاک را که اشرار در زیر خاک پنهان کرده بودند کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

او در ادامه بیان داشت: تکاوران یگان ۱۲۴ شهداد نیز با استقرار در محور‌های مورد نظر، در محور فرعی "راین- کرمان" به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار پلیس از صحنه متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با سرعت عمل به موقع پلیس، راننده خودرو که راهی برای خود متصور نبود با به جا گذاشتن خودرو و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد ،تکاوران پلیس در بازرسی از خودرو ۶۵۷ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به تلاش پلیس کرمان برای دستگیری متهم فراری گفت: در مجموع یک هزار و ۳۴۰ کیلو گرم تریاک در عملیات ماموران پر تلاش پلیس کرمان کشف شد.

برخورد ۳ خودرو، ۵ مجروح بر جای گذاشت

جانشین پلیس راه شمال استان از برخورد ۳ دستگاه خودرو در محور کرمان- جیرفت خبر داد و گفت: در این حادثه ۵ نفر مجروح شدند.

سرهنگ پیام محمدی افزود:برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور "کرمان" به "جیرفت" بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود:با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، ۳ دستگاه خودروی سواری شامل "پژو ۴۰۵"، "چری" و "پراید" با یکدیگر برخورد کرده اند که بر اثر این برخورد ۵ نفر از سرنشینان خودرو‌ها مجروح  و به کمک امدادگران به مراکز درمانی اعزام شده اند.

جانشین پلیس راه شمال گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان، انحراف به چپ ۲ دستگاه از وسایل نقلیه دخیل در تصادف اعلام شده است.

کشف ۲۰ تن چوب گز در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از کشف ۲۰ تن چوب درخت "گز"قاچاق از یک دستگاه تریلر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید محمودی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه "نهضت آباد" این شهرستان، حین گشت زنی در محور رودبار جنوب-دلگان به یک دستگاه تریلر حامل چوب مشکوک و آن را متوقف کردند.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۲۰ تن چوب درخت "گز" (که به استناد مکاتبات محیط زیست جزء منابع در معرض خطر محسوب می‌شود) را کشف و یک نفر را دستگیر کنند.

سرهنگ محمودی با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی است و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 گز درختی است کهن سال که به علت رسیدن ریشه اش به آب های زیر زمینی عمر طولانی دارد و در بعضی مناطق گرمسیر بیش از هزار سال عمر می‌کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.