سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد:

روابط اقتصادی یزد و کرمان تقویت می‌شود

طالبی با اشاره به اشتراکات بسیار زیاد استان های یزد و کرمان گفت: تاکنون روابط این دو استان چندان رضایت بخش نبوده است اما از این پس تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدعلی طالبی، استاندار یزد در دیدار رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس سازمان امور مالیاتی و نمایندگان مردم یزد و اشکذر و شهرستان اردکان در مجلس گفت: با تلاش نمایندگان استان یزد در این دوره ارتباط بسیار خوبی با کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس در حال شکل گیری است که این مهم می تواند برای تحقق اهداف توسعه ای استان موثر باشد.

او با اشاره به سفر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به یزد و بررسی مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان، عنوان کرد: نشست های امروز را به فال نیک می گیریم.

طالبی در مورد دغدغه های بخش خصوصی در حوزه های مالیاتی، مالی و اقتصادی بیان کرد: با وجود همه مشکلات و موانعی که در کشور وجود دارد، بخش خصوصی در یزد بسیار خوب کار می کند و موفقیت‌های خوبی داشته و وظیفه ما در هر جایگاهی، کمک برای رفع این دغدغه ها است.

استاندار یزد ادامه داد: استان یزد در زمینه مسائل صنعتی و معدنی اشتراکات بسیاری با استان کرمان دارد اما متاسفانه تعاملی که باید وجود داشته باشد، تاکنون مشاهده نشده و اگر این ارتباط تقویت شود، می توان در راستای منافع هر دو استان و کشور گام های خوبی برداشت.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.