سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ هزار کیلومتر از راه‌های روستایی کشور بهسازی شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در یک سال گذشته ۳ هزار کیلومتر از راه‌های روستایی کشور بهسازی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست بررسی وضعیت جاده‌های استان بوشهر با تاکید بر تامین قیر برای آسفالت جاده‌های در دست ساخت، بیان کرد: در یک سال گذشته سه هزار کیلومتر از راه‌های روستایی کشور بهسازی اسفالت شده است.

او، با تاکید بر برطرف شدن نقاط پرتصادف در محور‌های شریانی و اصلی کشور افزود: امسال در این زمینه ۱۰۴ نقطه پرتصادف در جاده‌های شریانی و اصلی کشور با مشارکت پلیس راه  اصلاح و رفع خطر می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه استان بوشهر یکی از بارانداز‌های مهم نوار ساحلی کشور است، ادامه داد: برطرف شدن گره‌های ترافیکی، روکش و آسفالت جاده‌های آسیب دیده در اولویت قرار دارد.

حسن‌نیا، عنوان کرد: بخشی از بار‌های ناوگان جاده‌ای، کالا‌های اساسی و استراتژیک است که در بنادر از جمله بوشهر تخلیه و به نقاط مختلف کشور منتقل می‌شود.


بیشتر بخوانید


او، تغییر آب‌نما‌ها به پل را از برنامه‌های مهم سازمان راهداری دانست و گفت: طرح‌هایی در این زمینه در استان بوشهر در دست اجرا است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازسازی جاده‌های نقاط سیل‌زده کشور را یکی دیگر از برنامه‌ها عنوان و بیان کرد: بخشی از این طرح‌ها با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و بخشی دیگر در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

استاندار بوشهر هم با تاکید بر تامین قیر برای آسفالت و بهسازی جاده‌های در دست ساخت در استان، گفت: تکمیل و آسفالت جاده دیلم  به ویژه ۴.۵ کیلومتر از این جاده یکی از اولویت‌ها است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به توجه به توسعه راه‌های روستایی و آسفالت آن‌ها، افزود: در هفت سال گذشته هزار و ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی در روستا‌های استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.