سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار رامهرمز:

کرونا در رامهرمز پرسه می‌زند/ رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیریم

خلیلی گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا، رعایت اصول بهداشتی بهترین راه مصون ماندن از ابتلا به این بیماری مهلک است.

شاهین خلیلی معاون فرماندار رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد کرونا در این شهرستان گفت: شهروندان اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در رابطه با بیماری کرونا ویروس را جدی نگیرند، روز‌های سختی پیش رو خواهیم داشت.

او افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب که همان کنترل بیماری کرونا و ریشه کنی آن است، تلاش و همکاری عموم مردم نیاز است و استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست ها را نباید فراموش کنیم، در غیر اینصورت باید هر روز شاهد ابتلا هموطنان و مرگ و میر تعداد زیادی از افراد بر اثر ابتلا به این بیماری باشیم.

خلیلی با بیان اینکه خطر انتشار ویروس کرونا در مکان‌های عمومی به مراتب بیشتر است، اظهار داشت: مکان‌های عمومی اعم از پارک‌ها، فضا‌های سبز، تفرجگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند شد، از شهروندان هم خواهشمندیم از حضور در دورهمی‌های خانوادگی، مراسم ختم و عروسی و پارک‌ها جدا خودداری کنند.

معاون فرمانداری رامهرمز بیان کرد: از ادارات و بانک‌های این شهرستان خواهشمندیم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در دستورکار قرار دهند، ضمن اینکه رسانه‌ها نیز نسبت به آگاه‌سازی جامعه با هدف رعایت بهداشت همکاری کنند تا بزودی شاهد مهار بیماری و کاهش آمار ابتلای مردم به کرونا باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.