سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش دانش آموز شهربابکی برای قدردانی از کادر درمان

دانش آموز شهربابکی، سازنده‌ دستگاه پدالی ضدعفونی کننده دست برای قدردانی از کادر درمان، دستگاه ساخت خود را به بیمارستان اهدا کرد.

محمد امین گنجی، دانش آموز پایه دوم متوسطه و سازنده دستگاه ضدعفونی کننده  دست در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: برای  قدردانی از زحمات کادر درمان و با توجه به اینکه بیمارستان شهربابک دستگاه پدالی ضدعفونی کننده دست نداشت، تصمیم گرفتم دستگاهی را که خود ساخته ام به این بیمارستان اهدا کنم.

او افزود: کار با ولتاژ ایمن ۱۲ ولت، پاشش مایع ضدعفونی به صورت پودری، دارای پمپ با کارکرد بالا، قابل تغییر و متناسب شدن با محیط، سبک وزن، قابل حمل و جابجایی، دارای پوشش رنگ کوره‌ای و بدنه تمام فلزی از مزایای این دستگاه است.

گنجی تصریح کرد: این دستگاه یک مخزن سه لیتری دارد و مصرف مایع ضدعفونی آن، بسیار پایین هست که هر لیتر، تقریبا برای هزار بار قابل استفاده است. 

او بیان داشت: قیمت تمام شده این دستگاه از ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

محمدسعید بسنجیده، رئیس بیمارستان شهربابک نیز گفت: زمانی که یک شهروند در وضعیت کنونی، چنین اقدامی انجام می‌دهد، کار ارزشمندی کرده است.

او با تاکید بر حمایت نهاد‌ها از این اقدامات ارزشمند، افزود: پشتیبانی از چنین فعالیت‌هایی، باعث ایجاد انگیزه، کارآفرینی و درآمد زایی برای افراد می‌شود.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.