سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۳ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در اهواز طی شبانه روز گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۳ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۳ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی شبانه روز گذشته در این کلانشهر گفت: ساعت ۴ و ۳۳ دقیقه بامداد دیروز حریق کنتور برق منزل مسکونی در فاز ۲ پادادشهر خیابان ۲۷ به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی و با حضور به موقع آتش نشانان حریق مهار شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی کابل برق در ابتدای پل کابلی روبروی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) در ساعت ۶ و ۳۱ دقیقه با تلاش آتش نشانان افزود: برخورد خودرو به علمک گاز در خیابان امام نبش خیابان منصوری ساعت ۷ و ۹ دقیقه ماموران آتش نشانی را به محل حادثه کشاند و آتش نشانان با کشیدن نوار خطر، ایمن سازی محل و همکاری با عوامل ۱۹۴ نشتی گاز را برطرف کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به واژگونی خودرو پژو پارس در اتوبان اکباتان به سمت بقایی در ساعت ۹ و ۳۱ دقیقه اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه و با استفاده از تجهیزات نجات راننده خودرو را که مصدوم شده بود از داخل اتاقک خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل دادند.

این مقام مسئول با اشاره به مهار حریق کنتور برق کتابفروشی در منطقه نادری بین حافظ و فردوسی ساعت ۹ و ۱۴ دقیقه تصریح کرد: در حادثه مشابه دیگری حریق کنتور برق منزل مسکونی در خیابان کارون کوی مجاهد خیابان طباطبایی ساعت ۱۴ و ۲۲ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد، ضمن اینکه اتصال برق جعبه تقسیم منجر به حریق و دود گرفتگی کافی شاپ در منطقه پردیس منازل ۴۰۰ واحدی ساعت ۲۰ و ۳۷ دقیقه شد و آتش نشانان پس از اطفا حریق با استفاده از فن مکنده هوا دود ناشی از حریق را مهار کردند.

قنبری به حادثه نشت گاز خودرو تیبا در جاده ساحلی پارکینگ رفاه ساعت ۲۱ و ۴۲ دقیقه اشاره کرد و گفت: آتش نشانان با ایمن سازی خودرو، عیب یابی و رفع نشت گاز از بروز حادثه جلوگیری کردند.

او به همکاری ماموران امداد و نجات سازمان آتش نشانی با عوامل ۱۱۵ جهت جابجایی بیمار در منطقه ملی راه، خیابان میترا در ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه اشاره کرد و افزود: ماموران امداد و نجات سازمان در عملیات نجات از آسانسور در منطقه کوروش خیابان ۶ عامری و محبوسین در اماکن در منطقه پردیس خیابان شبنم و منطقه گلستان خیابان فرهنگ ۵ و منطقه گلستان نبش اسفند یک، ۸ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.