رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۳ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق با تلاش آتش نشانان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۳ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر گیر کردن پای دختر بچه ۲ ساله در داخل سنگ سرویس بهداشتی در ساعت ۱۴ و ۴۳ دقیقه ظهر ماموران امداد و نجات سازمان راهی محل حادثه شدند.

او با بیان اینکه با تلاش آتش نشانان، پای کودک رها و به منظور انجام مراحل درمانی به امدادگران ۱۱۵ تحویل داده شد، افزود: در ساعت ۲۲ و ۱۲ دقیقه و در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۹ را به محل حادثه در منطقه زیتون کارمندی، خیابان فیلسوف بین زهره و زاویه اعزام کرد.

قنبری بیان داشت: پس از رسیدن نیرو‌ها به محل حادثه مشاهده شد که آتش سوزی بر اثر اتصالی برق سیم کشی نور مخفی، از سالن پذیرایی این ساختمان آغاز شد که بلافاصله آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه در پی تماس مجدد شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی و مشاهده خروج دود و شعله از یک منزل مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی آتش نشانان ایستگاه ۶۶ را با تجهیزات کامل به منازل ۲۵۴ دستگاه اعزام کرد.

او ادامه داد: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از تراس ساختمان خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به داخل اتاق‌های ساختمان بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات حفاطت فردی بعد از قطع برق این ساختمان به سرعت با بکارگیری چند رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی پرداختند و پس از تلاش زیاد آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.