سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ مهر ماه ۹۹؛

پلمب ۷ انبار احتکار حبوبات در اردبیل/ ورود اتوبوس به داخل مغازه با یک کشته و ۲ مصدوم

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۷ انبار احتکار حبوبات در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از پلمب ۷ انبار احتکار برنج و حبوبات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گزارش‌هایی مبنی بر احتکار مقدار زیادی برنج و حبوبات را در مرکز استان دریافت کردند.

او افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافته و پی به این موضوع بردند که برنج و حبوبات در ۷ واحد انباری دپو و احتکار شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام هماهنگی قضائی جهت بازرسی از این انبار‌ها گفت: با همراهی بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به محل اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۶۴ تن و ۷۲۰ کیلوگرم برنج ایرانی و خارجی، ۹ تن و ۸۰۰ کیلوگرم نخود و ۵۰۰ کیلو عدس کشف کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش این کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده که با دستور مقام قضائی انبار‌ها پلمب شد.

ورود اتوبوس به داخل مغازه با یک کشته و ۲ مصدوم

ورود یک دستگاه اتوبوس بین شهری به داخل مغازه‌ای در یکی از خیابان‌های شهر مشگین شهر موجب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر شد.

در این حادثه که دیشب روی داد، راننده این اتوبوس در سرازیری خیابان ۲۲ بهمن مشگین‌شهر با بریده شدن ترمز، کنترل اتوبوس را از دست داده و با احساس خطر خود را به بیرون پرتاب کرده است.

انوری، شهردار مشگین‌شهر گفت: این اتوبوس بدون راننده در مسیر حرکت خود به پنج مغازه و یک ساختمان مسکونی آسیب جدی وارد کرده است.

او بیان کرد: تنها جان باخته این حادثه مشتری مغازه‌ای بوده که اتوبوس در نهایت داخل آن شده و متوقف گشته است.

بلافاصله بعد از حادثه نیرو‌های فوریت‌های پزشکی و آتش نشانی با حضور در محل به امداد رسانی پرداختند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.