مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب یک واحد تولیدی بدون مجوز در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از پلمب یک واحد تولیدی فاقد مجوز بهداشتی خبر داد.

علی رحیمی آذر گفت: بر اساس گزارش یک منبع آگاه در مورد وجود تخلف بهداشتی در یک واحد تولیدی، تیم گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه سیار و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و دارو در قالب گشت مشترک به محل مورد نظر اعزام شد.

او افزود: در بازرسی‌های اولیه از این واحد تولیدی مشخص شد که این واحد بدون داشتن پروانه بهره برداری و مجوز‌های بهداشتی و بدون حضور مسئول فنی اقدام به تولید یخمک کرده که با دستور رئیس شعبه، محل مورد نظر پلمپ و پس از رسیدگی، حکم به تعطیلی واحد غیر مجاز و ضبط کالا صادر شد.

ماموران اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در چند مورد ماموریت شبانه‌روزی گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز در مناطق و زیستگاه‌های استان موفق به دستگیری ۹ نفر از متخلفان شکار و صید غیرمجاز شدند.

دستگیری ۹ شکارچی و صیاد غیرمجاز در استان

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست بیله‌سوار گفت: ماموران اجرایی یگان این اداره ۶ نفر از متخلفان صید غیرمجاز ماهی را دستگیر کردند.

بهنام برزگر افزود: از این متخلفان که برخلاف قوانین و مقررات اقدام به صید غیرمجاز انواع ماهیان عادی و حمایت شده در منابع آبی و کانال‌های آبرسانی حوزه بیله‌سوار کرده‌اند، پنج رشته تور سالیک، ۲۰۰ قطعه ماهی کپور و اسپله ماهی و ۲۰۰ قطعه ماهی حمایت شده از نوع زردپر کشف و ضبط و نامبردگان به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهدی کسائی، رییس حفاظت محیط زیست خلخال نیز گفت: محیط‌بانان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال هنگام گشت و کنترل در مناطق آزاد بخش‌های مرکزی و خورش‌رستم خلخال موفق شدند ۳ نفر را در زیستگاه‌های حساس این مناطق دستگیر کنند.

او افزود: از متخلفان سه قبضه اسلحه شکاری، ۱۸ عدد فشنگ ساچمه‌زنی، لاشه ۲ قطعه کبک و یک قطعه کبوتر چاهی کشف و ضبط شد و شکارچیان به مقام قضایی تحویل داده خواهند شد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.