سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از واحد‌های نمونه استاندارد قزوین

صاحبان ۵ واحد‌ نمونه استاندارد استان قزوین تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در مراسمی واحد‌های تولیدی شیمیایی بهداش، گلوکزان، صنایع فارکو شیمی، گروه بهداشتی فیروز و کشت و صنعت طلاچین به عنوان واحد‌های نمونه استاندارد معرفی شدند و از صاحبان آن‌ها تجلیل شد.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: در جنگ اقتصادی تمام مردم در معرض تهدید هستند و تولید کنندگان به عنوان سربازان اقتصاد این جامعه در خط مقدم قرار دارند.

هدایت اله جمالی پور تولید را ضامن توسعه کشور دانست و افزود: مقام معظم رهبری همواره بر تقویت ساختار صنایع و تولیدات تاکید ویژه‌ای داشته اند و دارند.

او اضافه کرد: هر زمان که تولید و صنایع کشور رونق داشته باشد امنیت، رفاه و ثبات کشور نیز تضمین می‌شود.

جمالی پور با بیان اینکه رونق هر جامعه بستگی به تولید استاندارد دارد، گفت: وقتی برنامه اصولی در زمینه‌های اقتصادی نداشته باشیم به نتیجه مثبتی نخواهیم رسید.

مدیرکل استاندارد استان قزوین هم در این مراسم گفت: با توجه به مشکلات و مسائلی که در دنیا اتفاق می‌افتد شعار هر سال متناسب با آن رویداد انتخاب می‌شود و شعار امسال با عنوان حفاظت از زمین با استاندارد‌ها نامگذاری شده است.

سیروس صارمی افزود: استاندارد‌ها به بشر کمک می‌کند تا بی نظمی‌ها در جهان مهار شود.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره کیفیت در تولیدات داخلی گفت: رسالت سازمان استاندارد در این زمینه سنگین‌تر و خطیرتر شده است.

مدیرکل استاندارد استان گفت: با شیوع کرونا شرکت‌های تولید مواد شوینده در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند و استاندارد هم به منظور ارائه محصولات کیفی نظارت ویژه‌ای در این زمینه دارد.

بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین هم در این مراسم گفت: هر چقدر کیفیت محصولات تولیدی پایین بیاید زمینه افزایش قاچاق بیشتر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.