سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته ملی کودک برگزار می‌‏شود

پویش کتابخوانی و نوشتن نامه به نویسندگان محبوب کودکان و نوجوانان

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته ملی کودک پویش کتابخوانی و «نامه به نویسنده» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   کودکان و نوجوانان برای شرکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه ترویج کتابخوانی ایران به آدرس اینترنتی bookpromotion.ir، نامه‌های خود را در در فرم مربوطه بارگذاری کنند. فرصت ارسال نامه‌ها تا ۱۰ آبان ماه  است.


بیشتر بخوانید 


همۀ نامه‌ها پس از دسته‌بندی برای نویسندگان یا مترجمان و پدیدآورندگان کتاب و... ارسال شده و به تدریج در پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه ترویج کتاب‌خوانی معرفی خواهند شد. در پایان پویش نیز به تعدادی از برگزیدگانی که بیشترین امتیاز‌ها را کسب کرده باشند، علاوه بر معرفی در سطح ملی، جوایزی اهدا خواهد شد.

شرکت کنندگان آزاد هستند که به همه نویسندگانی که کتاب‌های آن‌ها در کتابفروشی‌ها یا کتابخانه‌های عمومی وجود دارد نامه بنویسند.

شرکت‎کنندگان پس از نوشتن نامه می‌توانند یا نامه خود را اسکن کنند و یا عکسی با کیفیت از آن بگیرند و در فرم مخصوص این پویش در وب سایت شبکه ترویج کتابخوانی بارگذاری کنند و یا تصویری از آن را در شبکه‌های اجتماعی عمومی منتشر کنند، جا‌هایی مثل اینستاگرام، کانال‌های تلگرامی، وبلاگ‌های داخلی، سایت آپارات، سایت شخصی و غیره. این صفحه باید باز باشد و دسترسی همگانی به آن فراهم باشد سپس لینک این صفحه را در همان فرم مخصوص پویش نامه به نویسنده در وب سایت شبکه ترویج بارگذاری کنند..

پر کردن این فرم در آدرس bookpromotion.ir/letter الزامی است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.