سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مزرعه‌داران پالیز دیمه:

آماده احیای طرح دیمه و زودبازده در رامهرمز هستیم

شادمان گفت: آمادگی داریم طرح دیمه و طرح‌های زودبازده در رامهرمز را که منجر به ایجاد اشتغال برای اهالی شهرستان می‌شوند را احیا کنیم.

احمد شادمان مدیرعامل شرکت مزرعه‌داران پالیز دیمه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرکت مزرعه داران پالیز دیمه دارای تجارب و سوابق کافی و تمکن مالی لازم با حمایت سرمایه‌گذار داخلی و سرمایه‌گذار خارجی، علاقمند به اجرای طرح‌های متنوع کشاورزی و صنایع جانبی، آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

او افزود: این شرکت آمادگی دارد همه بدهی‌های معوقه تسهیلات بانک کشاورزی طرح دیمه و همچنین هزینه‌های احتمالی از جمله شرکت بهره‌بردار فعلی را بنا به تشخیص و تائید سازمان‌های مربوطه پرداخت نماید.

شادمان با باین اینکه ۴ طرح زودبازده و قابل‌اجرا را آماده کرده‌ایم که می‌توان در این منطقه در مدت یک سال به مرحله اجرا درآورد و حدود یک هزار نفر را مشغول به کار کرد، اظهار داشت: برای برون‌رفت از مشکلات بیکاری و توقف توسعه شهری، اقتصادی، سیاسی در این شهرستان نیاز به یک فراخوان از همه اندیشه‌ها و نخبگان را داریم که باید از سوی فرماندار شهرستان رامهرمز به مرحله عمل درآید.

براساس تحقیقات بعمل آمده، استان خوزستان با وجود داشتن صنایع، کارخانه ها، مجموعه های پتروشیمی، اراضی کشاورزی و تولیدات فراوان اما رتبه دوم بیکاری در کشور را دارد و تعداد زیادی از نیروهای غیربومی در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.