سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاری۱۶۰۰ میلیارد ریالی بخش صنعت در کرمانشاه

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نیمه اول امسال نزدیک به ۱۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از بهره‌برداری از ۵۴ واحد صنعتی در این مدت خبر داد و گفت : سرمایه‌گذاری این واحد‌ها حدود ۱۶۰۰ میلیارد ریال است و ۹۵۱ نفر هم در این صنایع مشغول به کار شده اند.

او همچنین از صدور ۸۵۹ جواز تاسیس و مجوز طرح توسعه  واحد‌های صنعتی در استان کرمانشاه در نیمه اول امسال یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال است و با بهره‌برداری از آن‌ها برای بیش از ۱۷ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت ۲۱ واحد صنعتی راکد هم در کرمانشاه فعال شده، یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحد‌ها بیش از ۹۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی آن‌ها ۴۷۷ نفر است.

دارابی یکی از مهمترین این واحد‌ها که احیا شده را کارخانه اسیدسیتریک دانست و عنوان کرد: واحد آرادغرب نیز از دیگر مجموعه‌های مهم راکد استان بود که این واحد‌ها بعد از پیگیری فراوان دوباره احیا شدند.

او در ادامه از اشتغالی که در شش ماهه امسال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد شده هم یاد کرد و گفت: بر اساس آماری که در سامانه رصد ثبت شده در این مدت ۵۷۳۰ شغل ایجاد شده که معادل بیش از ۵۰ درصد هدفگذاری امسال است.

به گفته این مسئول، بیشترین شغل ایجاد شده نیز مربوط به حوزه تجارت و اصناف بوده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.