سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه و نصب مجموعه بازی پلی اتیلن در پارک‌های اهواز

با هدف توسعه و تجهیز پارک‌های محله‌ای به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، پارک محله ایرکوی پیروزی نیز مجهز به این وسایل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین زاده مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: با هدف توسعه و تجهیز پارک‌های محله‌ای به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، پارک محله ایرکوی پیروزی نیز مجهز به این وسایل شد.

او یان داشت: این وسایل بازی بصورت مجموعه‌ای شامل تاب، سرسره و... از جنس پلی اتیلن استاندارد ساخته شده و برای بازی کودکان بسیار مناسب است.

شاهین زاده افزود: نصب این وسایل بازی باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین فراهم نمودن بستری مناسب برای بازی و تفریح کودکان خواهد شد.

 مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز با اشاره به ویژگی‌های وسایل پلی اتیلن تصریح کرد: وسایل بازی نصب شده از جنس پلی اتیلن جزء گروه محصولات سبز بوده و هیچ نوع آلودگی زیست محیطی نداشته و قابل بازیافت هستند که امیدواریم بتوانیم در ادامه مسیر برنامه ریزی‌های قبلی مدیر و عوامل منطقه و با تامین اعتبار لازم در آینده‌ای نزدیک، کلیه پارک‌های واقع در سطح منطقه را به وسایل بازی پلی اتیلنی تجهیز کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.