سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و بهره برداری ۱۵۷ هزار واحد مسکونی در کشور

رییس بنیاد مسکن کشورگفت: ۱۵۷ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،تابش رئیس بنیاد مسکن کشور امروز در حاشیه مراسم متمرکز پایان بازسازی مناطق سیل‌زده سال ۹۸ کشور در گلستان اظهار کرد: ۱۵۷ هزار واحد مسکونی اعم از احداثی و تعمیراتی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

تابش افزود: از این تعداد ۶۶ هزار احداثی و ۹۰ هزار واحد تعمیراتی است که اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و هزار و ۷۰۸ میلیارد تومان هم بلاعوض و ۷۵۰ میلیارد تومان هم اعتبار عمرانی مصرف کردیم.

رئیس بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: این تسهیلات برای کار‌های عمرانی در روستا‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و ساماندهی دیواره‌های رودخانه‌ها برای مقاوم سازی محیط روستا پایدارسازی روستا درمقابل سیل‌های احتمالی مخصوصا در خوزستان دور روستا‌ها داکت ایجاد کردیم و در لرستان کنار رودخانه‌ها را دیواره احداث کردیم که طرح قبل توجهی بود.

او اضافه کرد: سپاه، بسیج، کمیته امداد و ستاد اجرایی امام (ره) ۳۰ میلیارد تومان کمک کردند و هلال احمر، وزارت نفت هم برای روستا‌هایی که در مناطق نفت خیز قرار دارند و همچنین سازمان برنامه و بودجه که در این خصوص اقدامات لازم را برای تامین اعتبار انجام دادند.

تابش بادآور شد: همچنین، بانک‌های عامل مانند بانک مرکزی کمک تسهیلاتی کردند و صدا و سیما هم با پوشش رسانه ای و حمایت از فعالان این عرصه در تحقق این اهداف تاثیرگذار بود،به طوری که تقریبا هر هفته در صدا و سیما بودیم و برنامه‌هایی که یک سال و نیم اجرا کردیم از طریق بخش های مختلف رسانه ملی اطلاع رسانی شد.
 
 
 
 
انتهای پیام / م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.