سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرصه جهاد حقوقی و عدالت‌گستری رسالت بسیجی حقوق دانان

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه یکی از رسالت‌های سازمان بسیج حقوق‌دانان را عرصه جهاد حقوقی و عدالت‌گستری دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه یکی از رسالت‌های سازمان بسیج حقوق‌دانان را عرصه جهاد حقوقی و عدالت‌گستری دانست و گفت : از امروز (۲۱مهر) مجمع خیرین حقوقدان سازمان بسیج حقوقدانان برای ارائه خدمات تخصصی حقوقی رایگان به افراد نیازمند آغاز به کار کرد.

او گفت : بسیاری از افراد نیازمند به علت نداشتن استطاعت مالی از پیگیری امور حقوقی خویش عاجز هستند و لذا خیرین حقوقدان می‌توانند در عرصه خدمتگزاری به افراد نیازمند نقش‌آفرینی کنند.

او افزود: این مجمع با مشارکت حقوقدانان بسیجی و مسوُولان مراکز حقوقی استان، خدمات حقوقی و قضایی رایگان به افراد نیازمند از قبیل مشاوره حقوقی تخصصی، وکالت، ثبت ازدواج، ثبت اسناد رسمی، امور کارشناسی، داوری، میانجیگری و پیگیری امور حقوقی افراد با ارزش مالی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارائه خواهد شد.

بهرامی‌پور با بیان اینکه بزرگترین مبارزه با آمریکا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم است، گفت: ما در سازمان بسیج حقوقدانان این تکلیف را در عرصه خدمات حقوقی و قضایی به مردم با همراهی و همکاری مراکز حقوقی مرتبط با جدیت دنبال می‌کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.