دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در شرایطی که هم اکنون با اپیدمی کرونا درگیر هستیم با افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام کرمی با اشاره به تشدید وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان، گفت: دستگاه قضایی کرمانشاه در این شرایط از تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت شهروندان حمایت‌های کامل را خواهد داشت.

او بیان کرد: اگر این ستاد برای افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، جریمه‌ای در نظر بگیرد، اجرایی شدن آن ورود پیدا می‌کنیم.

دادستان کرمانشاه گفت: همچنین، طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با افرادی که با رعایت نکردن  دستورالعمل های بهداشتی سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.

کرمی در ادامه با بیان اینکه از دستگاه‌های مختلف اجرایی استان هم می‌خواهیم که نسبت به رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی مقابله با کرونا در حوزه خود دقت و نظارت بیشتری داشته باشند، اعلام کرد: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز در این زمینه بار سنگینی بر دوش دارد و انتظار داریم که از ارائه خدمت به مسافرین بدون ماسک خودداری کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.