سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی‌تفاوتی مردم نسبت به استفاده از ماسک خطرآفرین شده است

فرماندار پاوه با اعلام اینکه این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت نگران کننده‌ای است، گفت: پاوه شهرستانی با برند فرهنگی است و انتظار داریم مردم مشارکت بیشتری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز ایده پور عصر یکشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان پاوه گفت: مردم پاوه در موج اول کرونا توصیه‌های بهداشتی را به صورت مطلوب رعایت کردند، اما این روز‌ها بی‌تفاوتی نسبت به استفاده از ماسک خطرآفرین شده است.

او گفت: ما بر اساس دستورالعمل‌های جدید در مرحله پیشگیری از بحران هستیم و در این مرحله همه مردم مسئول هستند.

او  اظهار داشت: از امامان جمعه و جماعات، فرهنگیان، دانشجویان، بازاریان و اصناف، کارمندان ادارات، نیرو‌های مسلح نظامی و انتظامی و سایر اقشار درخواست می‌شود نهضت رعایت دستورالعمل های بهداشتی را از همین امروز آغاز کنند.

فرماندار پاوه گفت: خیلی از کسانی که دچار بیماری کرونا شده اند این تفکر غلط را داشته اند که بیماری برای دیگری است و خود دچار نخواهد شد امروز روزی است که ملت و دولت باید در یاری رسانی‌ها و فرهنگ سازی با هم همپوشانی داشته باشند.

او بیان کرد: اگر اینگونه پیش برویم هر روز باید شاهد از دست دادن عزیزان خود در شهر‌ها و روستاهایمان باشیم و هم اکنون در برخی از روستا‌های هدف گردشگری کرونا به شدت شیوع یافته است.

او ادامه داد: از امروز تا ۱۰ روز آینده و اطلاعیه‌های بعدی تمامی تجمع ها، جلسات ادارات و ارگانها، مراسمات عزاداری و عروسی و هر آنچه که دلیلی شود بر تجمع افراد ممنوع است.

او گفت: اداره میراث فرهنگی و گردشگری موظف است تمامی مراکز اقامتی و گردشگری دارای مجوز و بدون مجوز را تعطیل نماید و با همکاری نیرو‌های مسلح و دادستانی عمومی و انقلاب با خاطیان برخورد شدید و بدور از اغماض داشته باشد.

فرماندار پاوه در ادامه اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان موظف است تمامی مراکز ورزشی تحت کنترل خود و بخش خصوصی را تا اطلاع ثانوی تعطیل کند در صورت مشاهده فعالیت این مراکز با همکاری نیرو‌های انتظامی و دادستانی عمومی و انقلاب با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

ایده پور افزود: اصناف و بازاریان موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حد بسیار بالا بوده مسئولان اصناف موظف هستند در این خصوص برخوردی بدون اغماض داشته و با همکاری نیرو‌های انتظامی و دادستانی با افراد خاطی برخورد درخور داشته باشند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.