سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ مهرماه سال ۹۹؛

تقدیر رئیس دادگستری رامسر از عملکرد پلیس / دستگیری سوداگر مرگ در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۰ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۰ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قدردانی رئیس دادگستری رامسر از دقت و سرعت عمل پلیس

مرتضی کاردان رئیس دادگستری شهرستان رامسر گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان رامسر و حضور گردشگران و افراد غیربومی، تامین امنیت شهروندان و مسافران مستلزم هم افزایی همه جانبه دستگاه قضائی و انتظامی است.

او افزود: نمونه بارز این هم افزایی، حضور سریع و به موقع مقامات قضایی و انتظامی در همه حوزه‌های جرم خیز و محل‌های بروز حوادث می‌باشد
رئیس دادگستری رامسر گفت: امنیت و آرامش که از مهمترین ارکان نجات جوامع بشری است به همت و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی که خالصانه در خدمت جامعه هستند، برقرار می‌شود.

او ضمن تمجید از زحمات نیروی انتظامی که در خط مقدم مبارزه با برهم زنندگان نظم و امنیت، از دقت و سرعت عملکرد نیروی انتظامی و در عین حال هماهنگی مناسب با مراجع قضائی در پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با اراذل و اوباش تقدیر و تشکر کرد.

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امرتهیه و توزیع موادمخد در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم را که با یک دستگاه خودروی پژو اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر در این شهرستان می‌کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی از توقیف خودروی متهم و دستگیری وی در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

انهدام باند سارقان داخل خودرو در گلوگاه

سرهنگ حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق به شناسایی باند سارقان غیر بومی داخل خودرو در سطح این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده گفت: پس از انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، سارقان به ۲۱ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.