سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی با طرح سیاک

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: طرح سیاک برای تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی کرد مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: طرح سیاک با هدف تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی اجرا می شود.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسب برای کشت محصولات کشاورزی با اجرای یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی میسر می شود افزود: این طرح برای تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی نرم افزار پایگاه اطلاعات مکانی، طراحی و امکان رقومی سازی و جمع آوری و ورود اطلاعات به صورت وب سرویس اجرا می شود .

کرد بیان داشت: برنامه‌ریزی برای دریافت اطلاعات موثر در مدیریت کشاورزی، برنامه‌ریزی برای کشت محصولات، تولید محصولات کشاورزی و مقابله با مخاطرات به هنگام حوادث غیر مترقبه را از دیگر مزایای اجرای این طرح است .

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: اقدامات انجام شده در شهرستان‌ها برای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، نحوه اجرای عملیات طرح، مسائل، مشکلات و راهکارهای اجرایی و رفع این موانع از مهمترین مباحث مطرح شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.