سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آژانس: ایران فراتر از تعهداتش در حال غنی سازی اورانیوم است

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از ادامه غنی سازی ایران بیشتر از تعهداتش ذیل برجام خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: ایران بسیار بیشتر از سطح تعهداتش در برجام در حال غنی سازی اورانیوم است.

بر این اساس، گروسی گفت: ایرانی‌ها همچنان به غنی سازی اورانیوم ادامه می‌دهند. شاهد آن هستیم که ماه به ماه بر میزان غنی سازی ایران افزوده می‌شود. این سطح از غنی سازی بیشتر از چیزی است که تهران طی توافق هسته‌ای آن را پذیرفته بود.

وی تاکید کرد: با این حال، ایران هنوز مواد هسته‌ای لازم برای تولید احتمالی بمب هسته‌ای را در اختیار ندارد. من نمی‌توانم درباره زمانی که تهران می‌تواند به بمب هسته‌ای دست یابد اظهار نظر کنم، اما ما تنها می‌توانیم حداقل میزان اورانیومی که یک کشور برای ساخت بمب نیاز دارد را از جنبه کمی مورد سنجش قرار دهیم. ایران در حال حاضر آن میزان اورانیوم را ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امین
۱۶:۲۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
تحویل بگیرید ..
اینم عاقبت همکاری با آژانس اتمی ..
با زبون بی زبونی داره میگه ایران دنبال ساختن بمب اتمه اما معلوم نیست کی و چگونه !!!
reza
۱۴:۱۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
هی رافائل گروسی: کدام برجام؟ کدام شرط و شروط؟
وقتی قراردادبرجام نافرجام تنها پس از گذشت5روز در نطفه مرد و مرگش را باراک اوباما و جان کری اعلام رسانه ای کردند...........و عدم تعهدات اروپائی ها به 11تعهد مشخص اعلام شده از طرف قدرتهای اروپائی و پیروی کورکورانه اروپا از آمریکا با تهدیدات تحریمی و تعرفه های گمرکی و فشار دلار بر اقتصاد وابسته اروپا........شما از کدام برجام صحبت میکنید؟
برجام نافرجامی که از همان ابتدای جنینی مرده بود؟ کاری که ترامپ احمق وبی بی ها فقط به نابود شدن این قراردادچندجانبه بطور یکجانبه سرعت بخشیدند و به آتش کشیدند.......حالا شما از ایران پایبندی انتظار دارید؟!......به قول ما ایرانیان رو که نیست سنگ پای قزوین است.......