سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی از گلزار شهدای کرمان

جانشین فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان از آغاز توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی به همت گروه جهادی سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی از گلزار شهدای کرمان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی نظری جانشین فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امروز به همت گروه جهادی سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی، سومین مرحله از کمک های مردمی در بین نیازمندان متضرر از شیوع بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ۳۱۳ بسته آماده توزیع است، افزود: این بسته ها شامل ۱۵ قلم از مواد غذایی و بهداشتی به مبلغ ۲ میلیون و۵۰۰ هزار ریال است.

سرهنگ نظری تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از خیران، کمک مردمی جمع آوری شده است که بسته غذایی تهیه و در بین متضرران ناشی از کرونا توزیع می شود.

او با اعلام اینکه این تعداد بسته به نیت ۳۱۳ یار امام زمان(عج ) تدارک دیده شده است، بیان داشت: هدف از انتخاب گلزار شهدا برای این اقدام مومنانه، پیروی از راه سید الشهدای مقاومت و همه شهدای والامقام بوده است، چرا که جانشان را در راه اسلام و مردم فدا کردند و بزرگ ترین خدمت مومنانه را از خود بر جای گذاشتند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.