سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری خانم جیب بر سابقه دار در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری خانم جیب بر سابقه داری که اقدام به سرقت از مراکز خرید و اماکن شلوغ در استان‌های البرز، تهران و مرکزی کرده بود، در محمدشهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت چندین فقره پرونده جیب بری در سطح شهر کرج و شهرستان‌های تابعه بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بررسی محل‌هایی که سرقت در آن‌ها رخ داده بود، مطلع شدند که ۲ نفر خانم با نزدیک شدن به سوژه خود، در مراکز خرید و تجمع ها، اقدام به سرقت محتویات داخل کیف آنان می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مشخصات سارقان در اختیار تمامی کلانتری‌های سطح شهر کرج و شهر‌های اطراف قرار گرفت تا این که یکی از متهمان در حین سرقت در یکی از مراکز خرید در منطقه محمدشهر از سوی ماموران کلانتری ۲۵ محمدشهر دستگیر و از وی یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

او افزود: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت، وجه نقد، گوشی تلفن همراه و کارت بانکی با همدستی یک نفر دیگر در شهر‌های استان البرز، استان تهران و مرکزی اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها گفت: متهمان با مراجعه به مناطق پر جمعیت و شلوغ از قبیل مراکز خرید، طلافروشی‌ها و... پس از انتخاب سوژه مورد نظر با شیوه تنه زدن و نزدیک شدن به افراد با کمک همدستش محتویات داخل کیف را سرقت کرده و اقدام به فرار می‌کردند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.