سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت جیرفت:

مسئولان به فکر بازار فروش محصولات کشاورزی جنوب کرمان باشند

حجت الاسلام کمالی گفت:مسئولان از همین حالا به فکر بازار فروش محصولات کشاورزی جنوب کرمان باشند، تا مثل هرسال حجم زیادی از پیاز و سیب زمینی را دلالان با قیمت ناچیز از منطقه خارج نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام امین کمالی، امام جمعه موقت جیرفت در خطبه های نماز جمعه با اشاره به استفاده بهینه از تهدیدات گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی عقیده داشت میزان فرصتی که در تهدیدات وجود دارد بیشتر از فرصت در حالت عادی است و شرط آن نترسیدن و صبر کردن می باشد.

او افزود: انقلاب اسلامی وارد دهه پنجم از عمر با برکت خود شده است و دشمنان در ۴۰ سال گذشته در تلاش برای به زانو درآوردن این ملت بوده‌اند ، آمریکا و استکبار جهانی از ابزار تحریم برای به زانو در آوردن این ملت استفاده کرده است و در سال ۱۳۵۹ به بهانه تسخیر لانه جاسوسی، ایران برای اولین بار تحریم شد.

امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به آغاز فصل کشاورزی در شهرستان جیرفت بعنوان یکی از قطب‌های مهم تولید بازار سبزی و صیفی کشور در فصل زمستان گفت: بازار افسارگسیخته قیمت نهاده‌های کشاورزی این روز‌ها کشاورزان را زمینگیر کرده است ، هرساله چشم بازار کشور در فصول سرد و یخبندان  به دست کشاورزان و زمین‌های کشاورزی جیرفت  می باشد.

حجت الاسلام امین کمالی با بیان اینکه با همه شرایط موجود در چند ماه آینده حجم زیادی از تولیدات کشاورزان جیرفت برداشت خواهد شد افزود:مسئولان و متولیان امر از همین حالا به فکر جذب بازار فروش محصولات باشند تا مثل هرسال حجم زیادی از پیاز و سیب زمینی که حاصل دسترنج کشاورزان است با فروش نرفتن ، امحا و یا با قیمت‌های ناچیز در دست دلالان از منطقه خارج شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.