سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم فعالیت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی در خوزستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر اهمیت تداوم فعالیت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: فعالیت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان باید تداوم داشته باشد و  این سازمان برای اولین بار در کشور مدل جدیدی برای ارزیابی پژوهش‌های صورت گرفته از محل اعتبارات هزینه‌ای استان تدوین کرده است.

او افزود: از این پس بر اساس این مدل، پژوهش‌های انجام شده در محور‌های رعایت قوانین و ضوابط مدیریت موثر و کارامد و همچنین کاربردی و اثربخش بودن ارزیابی خواهند شد.

حاجتی بیان داشت: طرح تشکیل گروه کاری کاربران نقشه و اطلاعات مکانی با هدف ارتقا سطح بهروری اقتصادی اجتماعی و محیطی از نقشه و اطلاعات مکانی برای توسعه‌ی پایدار کشور تشکیل می‌شود و برای فعالیت این گروه در صورتی که دستگاه‌های اجرایی پیشنهادی داشته باشند، می‌توانند طی مدت هفته آینده موارد خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تصریح کرد: نظرات و پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی استان بعد از بررسی در مراحل نهایی این طرح اعمال خواهد شد و در نزدیکی شهرستان کارون، ۲ میدان تره بار در شهر‌های اهواز و شیبان وجود دارد که پیشنهاد می‌گردد تا ظرفیت‌های راکد آن‌ها بیش از پیش مورد توجه و بررسی قرار بگیرد.

این مقام مسئول گفت: در صورتی که از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود، زمینه سرمایه‌گذاری در دیگر بخش‌های مولد استان فراهم می‌شود و به ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.