سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات از سوی آتش نشانی اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد ونجات از سوی آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: واژگونی خودرو پراید در مسیر تصفیه نیشکر منجر به کشته شدن راننده و سرنشین شد و آتش‌نشانان با ایمن سازی مسیر از بروز حوادث احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند و با استفاده از تجهیزات برش و تخصصی اجساد راننده و سرنشین را از میان آهن پاره‌های خودرو پراید خارج کردند.

او بیان داشت: آتش سوزی دفتر خدمات شهری منطقه ۶ ساعت ۶ و ۹ دقیقه در خیابان کسایی بین شیخ بها و ناصر خسرو از سوی آتش نشانان مهار شد و  نشت بنزین از خودرو پژو ۲۰۶ در پمپ بنزین کوی جواهری  آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و در حادثه مشابه دیگری که به علت نشت بنزین از خودرو پژو ۲۰۶ در پارکینگ فروشگاه رفاه رخ داد آتش نشانان با ایمن سازی محل نسبت به رفع نشت بنزین اقدام و از بروز حادثه آتش سوزی جلوگیری کردند.

قنبری تصریح کرد: آتش سوزی واحد مسکونی در مجتمعی در منطقه کوی ملت خیابان کارون هشت اطلاع رسانی شد و آتش نشانان با ایمن سازی محل سریعا عملیات اطفای حریق را انجام و ۱۰ نفر از ساکنین مجتمع را که در دود غلیظ ناشی از حریق گرفتار شده بودند نجات دادند. ضمن اینکه حریق منزل مسکونی در منطقه بهزادشهر به علت بی احتیاطی در جوشکاری و افتادن گدازه‌های جوش بر روی طبقه اول منجر به حریق و خسارت اثاثیه منزل شد که با اقدام به موقع آتش نشانان حریق مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد:  آتش سوزی خودرو سمند در منطقه کیان آبادرخ داد که با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار شد و همچنین حریق منزل مسکونی در منطقه کیانپارس به علت بی احتیاطی در روشن گذاشتن پیک نیک در تراس منزل مسکونی منجر به حریق اثاثیه منزل شد که از سوی آتش نشانان اطفا شد.

این مقام مسئول گفت: حریق منزل مسکونی در منطقه امام شرقی خیابان گندمی، حریق ترانس برق در کمربندی ملاشیه ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه و حریق نیزار‌های جاده ملاشیه ورودی شرکت سپنتا با تلاش همه جانبه آتش نشان مهار شد و امداد و نجات آسانسور در مناطق امانیه، فاز سه کوروش، شهرک آغاجری انجام و آتش نشانان در این عملیات‌ها هشت شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.